Tuesday, February 1, 2011

Dulu...budak budaknya lagi sihat.

Gua tak nak cerita panjang, gua nak straight to the point. Itu hari, masa singgah kedai, gua ternampak Vitagen. Bila tengok, terus rasa teringin. Bila teringin, gua terus capai dua paket (1 paket ada 5 botol kecil Vitagen). Dengan penuh rasa bangga dan mendada, gua berjalan menuju ke kaunter untuk membuat pembayaran. Masa tu rasa sangat indah, seolah-olah tiada sesiapa mampu merampasnya.

Gua buat perangai beli banyak-banyak ni sebab nak balas dendam balik kerana masa gua sekolah rendah dulu gua tak mampu beli banyak-banyak. Kat sekolah dulu Vitagen selalu buat jualan datang ke sekolah. Selain nak tambah keuntungan, itu juga adalah salah satu cara untuk mendidik budak-budak sekolah untuk jaga kesihatan. Tapi, malangnya sekarang, sekolah lebih gemar panggil artis-artis datang sekolah. Tu pasal ramai yang jawab nak jadi artis bila ditanyakan soalan apakah cita-cita bila besar nanti.

Kalaulah gua dapat jumpa balik budak-budak yang selalu berlagak dengan gua waktu beli Vitagen dulu kan best. Sebabnya, sekarang gua dah mampu beli banyak-banyak! Oh yeah!

No comments:

Post a Comment