Monday, February 22, 2010

Kalah Sebab Penat - Bukan Satu Alasan

Masa ni gua dah ingat M.U boleh menang. Yelah, tengok si Valencia tu, siap boleh buang buang hingus lagi. Mesti melekat pada baju si Rooney tu. Dia tak marah ke? Buang hingus stail bongkak tu.

Akhirnya, M.U tewas 3-1. Apa cerita ni Pak Cik Alex? Takkan nak bagi alasan penat lawan A.C Milan masa Champion League tempoh hari? Everton pun ada lawan juga sebelum jumpa M.U. Tapi tak penat pun, setedi saja main. Hantaran tepat saja. Lari pun bersungguh sungguh macam Usain Bolt. Macam mana ni Pak Cik Alex? Chelsea pun menang. Habis point dah jarak jauh. Mana nak sorok muka ni? Member member gua dah mula hantar mesej bukan bukan ni. Gua boleh jawab suratan takdir sahaja. Lu memang bikin gua panas la Pak Cik Alex!

2 comments:

  1. Sempena kekalahan Man U, gua tidak ambil pot pasal bolasepak. Kalau EPL tu adela tengok2 highlights. Ada jugak beberapa org tanya2 gua,

    "Eh, betul ker kau tak minat bola?"

    "Tak, lelaki berpeluh pakai seluar pendek langsung tak mengghairahkan aku. Lainla kalau Lindsay Lohan yg main"

    Ada jugak awek2 yg nak ngorat gua suke buka cerita pasal bola. Tapi mmg potongla kan...

    "Serius, i tak pernah jumpa lelaki yg tak minat bola"

    "Oh really? Nabi Muhammad dulu sokong team maner? Mekah United? Yathrib Devils?"

    Dan-dan, terus dia balik rumah pakai telekung dan tahiyat akhir dgn air mata berderai2.

    ReplyDelete
  2. baik alasan si prod..hahahaha!

    Mr.G, bg aku lak yg merupakan insan yg sememangnya 'Tak suka Man U' ni, kalo dgr berita kekalahan Man U 'nikmatnya' sama cam baru lepas masturbate.....(ceh, cam gua pernah masturbate jer) hehehehe

    ReplyDelete