Monday, January 4, 2010

Intro 2010 Yang Menjahanamkan

Ok, gua mulakan dengan 'apa kejadah gampang haram lu orang main semalam?'. Suatu intro yang sememang tidak enak dibaca kalau di hadapan budak budak kecil mahupun orang tua. Kalau depan budak budak kecil, takut dia orang terikut, tapi kalau depan orang tua, tak kena sepak dengan kaki, kena rodok dengan parang sampai berparut.

Gua, bila tengok saja kesebelasan utama semalam, gua dah memang hot dengan Pak Cik Alex. What the hell Pak Cik Alex letak barisan pemain macam gitu? Lu kerek sangat ke dengan budak Leeds? Go to hell la Pak Alex! Lu kerek sangat, nah hambik, kalah terus. Letak player muda muda belaka. Lu kalau kasi turun Valencia sama Giggs awal awal, musti boleh menang punyalah. Ini dah last last minit baru nak kasi turun. Leeds awal awal lagi dah serang kaw kaw punya. Lepas tu defend M.U boleh pula macam main polis sentri. Gila tensen tengok. Nak buat bajet star lagi, masing masing pergi main belah atas sampai lupa jaga bawah. Tinggal Wes Brown dengan rambut Mc Donald saja yang bertahan. Leeds tengok ada lubang besar, heh, selamba saja diorang pass sama brader Jermain Beckford kasi gol. Kuszczak pula bangang, dah Brown sudah pulun sama brader Beckford, lu senyap senyap jaga gol sudah la!

Perasaan tensen memang menular sampai habis game. Habis habis game saja, gua main Pes 2010 yang baru dibeli. Nak fight dengan team Leeds. Malangnya Leeds tidak disenaraikan dalam game ini. Jadi, semangat nak membalas dendam gua tu menurun. Akibatnya, malam tadi gua mengigau waktu tidur. Brader Ajabari yang bagitau. Ini gara gara M.U kalah la ni. Shiyal!

Gol pemusnah daripada brader Beckford. Kuszczak, lu memang perangai huduh!

Ampunkan Evans mak abah. - Ah, go to hell la. Fed up nak mampus gua tengok game malam tadi!

6 comments:

  1. cerita kedai kopi layan fb lagi beak smlm bro...
    hangin jer tgk game smlm...

    ReplyDelete
  2. sabar bro!hehehe!aku pun tak sia2 tengok semalam.MU kalah.haha!

    "aik!kata tak suka Man U,kenapa tengok?pertanyaan pada aku. pa lagi, ni jawapan aku.
    "memang ler.nak tengok ni pun sebab nk tengok MU kalah".berbaloi-baloi

    ReplyDelete
  3. haha sapa suruh encik alex memasukkan owen, owen main memang macam gampang. huahuahua

    ReplyDelete
  4. Gua memang panas, jo dgn berita ini.. Kalah dengan Leeds.. malu gler beb.. skrg, org nak cter pasal ManU vs Leeds je, gua buat2 nak pi toilet..

    ReplyDelete
  5. bandela:
    fb tu benda2 lagha tu bro.gua layan zikir saja aritu.

    alanamir:
    ces,seteru utama bersuara pulak.kita jumpa di premier league nanti.

    nony:
    tak masuk owen awal2 aritu pun memang dah macam gampang!

    prodigy:
    lu makan sambal banyak ke bro?

    ReplyDelete
  6. kalah sekali tak semestinya kalah selama-lamanya..
    gagal sekali,tak bermakna gagal selama-lamanya..

    ReplyDelete