Thursday, January 28, 2010

Adik Beradik

Gua baru balik sarapan kat tepi hospital tadi. Risau juga makan tepi hospital ni, mana tau kot kot ada doktor terbawa jarum suntikan, lepas tu secara tersengaja tersuntik gua. Kalau lumpuh, naya juga gua nanti.

Tengah syok dok layan nasi lemak 'Brader Mesra', tiba tiba gua terdengar perbualan yang menarik perhatian.

"Dia tu memang adik beradik ke?" tanya seorang wanita berpakaian seragam penguatkuasa kepada rakannya.

"Adik beradik tu taklah, tapi cium molot je," jawab seorang lagi wanita yang berpakaian seragam penguatkuasa.

Kemudian, semua wanita yang berpakaian seragam penguatkuasa tu gelak besar, ada dalam 6 orang jugalah.

Nasi lemak gua tersembur dari mulut akibat jawapan sebegitu rupa. Shiak punya jawapan. Gua pun tak sangka jawapan macam tu boleh keluar. Lalu, gua pun gelak dalam hati saja.

No comments:

Post a Comment