Tuesday, August 18, 2009

Terima Kasih Tiang!

Di atas bantuan 'Tiang', Rooney berjaya menjaringkan gol kemenangan semasa menentang Birmingham di Old Trafford. Terima kasih 'Tiang'.

Gua nak belanja 'Tiang' sirap selasih.

Ow, sekadar makluman. M.U kalahkan Birmingham City 1-0.

"Terima kasih 'Tiang'!" - Wayne Rooney

Kelincahan kaki gua yang tiada tolok bandingan. Namun begitu gua dikeluarkan pada minit ke 15 akibat jerawat di hidung gua pecah. Darah tak henti henti keluar.

Masih cuba mencari cari rentak permainan yang sempurna. "Gua tak fit lagi. Kalau dah fit, hat-trick tu tak ada masalah punya." - Micheal Owen

7 comments:

  1. wa ingat lu photoshop muka owen td...
    heeeeeeee

    ReplyDelete
  2. Bandela:
    Gua masih belum suka dengan sisa sisa liverfool ni.hahaha!

    ReplyDelete
  3. Cis! pandai lu memphotoshopkan gambar lu ye bro..hahahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha...siot jerk...main edit2 lak..

    ReplyDelete
  5. "sama-sama" - jawab tiang.

    wakakakaka..sambil menggelecek sempat lg jeling photographer tu...adehhh

    ReplyDelete
  6. ekhsan:
    ni real la bro.gua tak pandai nak tipu2 orang ni.hahaha!

    anony:
    gua tak edit,serius.tak caya tanya rooney.

    kimmy:
    well,nama pun superstar beb.hahaha!

    ReplyDelete
  7. abes madu sepah d buang la lebih kurang kan bro...no 7 yg x tahan 2 bro....heeeeeeeeeeee

    ReplyDelete