Sunday, July 4, 2010

Barai dan Berkarisma


Kalau dibandingkan dua gambar di atas, mesti kita boleh sedia maklum siapa yang lebih kacak, lebih kemas, lebih berpersonaliti dan lebih berkarisma bukan? Di sini juga kita akan sedia maklum juga jika kedua dua jejaka di atas cuba berebut mendapatkan seorang gadis, pasti lelaki pada gambar pertama akan menawan gadis tersebut kerana kelebihan yang dimiliki. Sama juga dalam permainan bola sepak. Gaya permainan bola sepak yang bermutu tinggi, bertaktikal, berkarisma dan memiliki semangat juang yang tinggi pasti dapat memenangi permainan tersebut.

Maka, dapatlah kita rumuskan sesuatu di sini.

Maradona = Barai!

Joachim Loew = Berkarisma!

Orang berkarisma tak ada buat perangai ngada ngada nak berlari bogel kalau menang Piala Dunia macam Maradona tu. Macam Joachim Loew cakap, "We are underdogs but never forget about us!" (sudah dialih bahasa dari bahasa Jerman). Ini baru lelaki berkarisma, baru brader brader!

Namun begitu, gua kempunan nak tengok gadis ini berlari bogel. Sebabnya, Paraguay kalah! Dem! (Cuba cari henpon tersembunyi dalam gambar ini. Sila jawab dalam ruangan komen)

8 comments:

  1. jap gua nak call dulu..cek ada vibrate ka x...wakakakaka
    argentina kalah sebab german main best mlm 2...kehkehekhekeh

    ReplyDelete
  2. cet. sempat lu cari pic ni ek. gua duk sms sama awek gua kat sblh tu. harem. ini pun la nk amik. haha. dia ciap kasi live result lagi kt wa. haha.

    ReplyDelete
  3. walaupun gua x menyokong jerman.. gua tetap akui, antara maradona dgn joachim loew.. gua akan pilih joachim loew itu sbb rambut dia x kerinting..
    errr.. gua cuba cari henpon tu.. tp, x jumpa ah.. lu agak2 dia sorok kat mana eh..??

    ReplyDelete
  4. bandela:
    wah,nak kasi vibrate ye?nakal juga lu ni.hahaha!

    ali aman:
    lu kalau nak auta pun agak2 la.ni kaki auta lu nak tipu bro.hahaha!

    eina:
    owh,rambut kerinting bukan pilihan lu rupanya,baru gua tau.

    lu tak nampak mungkin sebab mata lu tak setajam mata lelaki agaknya.hahaha!

    ReplyDelete
  5. leh tahan lucah jugak thread lu kali ini, king.. gua ingat lu orang masjid mcm gua..hahaha

    ReplyDelete
  6. prodigy:
    hek eleh.yo~ow~ow je orang masjid.doa qunut pun gagap,nak jadi orang masjid.faking la lu king!hahaha!

    ReplyDelete
  7. eina 2 mata korea..mata sepet2x..mcm mana nak nampak...kehkehkeh

    ReplyDelete
  8. bandela:
    hahaha!lu semakin nakal.

    ReplyDelete