Wednesday, June 2, 2010

Eh..Tu Dulu Brader!

Pernah tak, suatu masa dulu, kepala lu orang terlanggar meja masa ambil barang bawah meja?

Apa lu orang buat?

Lu orang ketuk dagu 3 kali pasal tak nak bagi sewel kan?

Hmm...

Pernah tak, suatu masa dulu, kepala lu orang berlaga dengan kepala kawan lu?

Apa lu orang buat?

Lu orang kasi laga balik kepala lu dengan kawan lu kan pasal takut jadi sewel kan?

Hmm...

Heh!

Gila karut! Kalau la gua ada time machine, gua akan kembali ke zaman kanak kanak gua untuk hentikan segala benda benda khurafat macam tu. Memang macam haram punya tahyul buat benda bukan bukan macam tu! Mujur sekarang gua sudah kembali insaf. Amin...

11 comments:

  1. hahaha.. betul ah.. dulu masa kecik2, setiap kali terhantuk kepala ke.. kepala kene ketuk ke.. kepala kene luku ke.. mesti akan ketuk dagu balik.. sbb apa x plak gua tau.. yg gua tau, tu yg abg gua suh buat setiap kali dia luku kepala gua.. hahaha...

    ReplyDelete
  2. eina:
    sekarang lu buat lagi tak?kalau buat lagi tolong insaf ok.jangan sampai gua azan kat telinga lu buat kali kedua.hahaha!

    ReplyDelete
  3. skang ni xde dah ah.. sape berani nak luku kepala gua..?? try tgk gua luku balik kepala dia.. hahah..
    err... bila plak lu azan kat telinga gua kali pertama eh..??

    ReplyDelete
  4. aaaa..penah jugak terbuat benda khurafat mcm tu..cesssss...

    ReplyDelete
  5. eina:
    kali pertama memang la orang lain,tapi untuk kali kedua gua akan buat kalau lu kembali amalkan benda2 tahyul tu.hahaha!

    kimmy:
    jangan bior anak lu pulak belajar benda bukan2 macam tu ok.hahaha!

    ReplyDelete
  6. 1st time gua dengar mcm nie.. yang gua pernah dengar, kalau kepala benjol, ketuk dgn selipar.. erkk..

    ReplyDelete
  7. prodigy:
    patut perangai macam selipar!hahaha!

    ReplyDelete
  8. prodigy.. betul meh..?? ketuk dgn selipar..?? gila x sopan.. guna selipar kat kepala.. ni lagi khurafat neh.. hahaha..

    ReplyDelete
  9. eina:
    bukan khurafat dah,tapi syirik dan sihir lagi benda dia buat ni.hahaha!

    ReplyDelete
  10. prodigy punya zaman dah lagi jahiliah..<<< Mr.G suh taip.ketok dgn selipar wakakakaka..(terigt karekter din beramboi dlm komik ujang)

    ReplyDelete
  11. kimmy:
    ntah2 din beramboi tu prodigy kot?gila selipar!!!hahaha!

    ReplyDelete