Tuesday, May 4, 2010

Kursus+Banyak Lalat+Laman Web+Strategi Pemasaran=Oh Yeah Sedap!

Muka sibuk buat laman web

Gua sekarang ada di Pulau Pinang tengah sibuk ikuti kursus membina laman web sebagai satu langkah strategi pemasaran. Pada era serba canggih kini, orang orang zaman sekarang sudah tidak berapa layan berniaga secara bersemuka. Sibuk katanya. Tetapi, melepak dan menghabiskan masa depan komputer layari Fesbuk dan juga laman laman porno bolehlah pula. Jadi, sebagai orang yang memberikan ilmu tentang keusahawanan, gua perlu sedia maklum tentang perkara perkara sebegini rupa. Ini sebagai langkah berjaga jaga agar gua tidak dikondem secara mudah oleh pelajar pelajar gua. Budak budak sekarang, biasalah, akal sudah semakin bijak dalam zaman masa kini. Tengoklah, berapa banyak video mereka yang menjijikkan di dalam laman sesawang Youtube? Sangat canggih. Bila tengok mudah rasa nak memukul. Kalau gua jumpa, memang tertanam spanar dalam kepala tu.

Ok lah, gua nak sambung kursus ni. Penceramah pun dah tengok gua lain macam menaip di laptop ni. Nanti, tak pasal pasal gua pula berdarah di kepala kena flying duster. Siot! Banyak betul lalat di tempat kursus ni!

9 comments:

  1. fuh!dasat2 kawan aku skrg ni.smua g kursus. ada yg kursus photog (ada yg x puashati ble xdpt nk g)haha!kwn aku sorang ni g kursus buat website..lepas ni bleh ajor aku.hahaha!lalat tu mmg suka kt hang bro.hahaha!

    ReplyDelete
  2. lps nie boleh la bukak laman sesawang jual G-string secara dalam talian..wakakakakaka

    ReplyDelete
  3. alanamir:
    agak pedas dan sinikal kata2 lu tu bro.taktau lah gua boleh ajar lu ke tak.masuk angin keluar asap je ni.hahaha!ajar buat blogspot bolehlah.hahaha!

    prodigy:
    ok,cun idea lu.gua lantik lu jadi model,amacam?

    ReplyDelete
  4. wakaka.. gua nak setuju dengan cadangan prodigy...
    err.. bro, lu memang suka buat muka camtu eh..?? dah cam ape je gua tgk.. hahah..

    ReplyDelete
  5. eina:
    lu setuju lu nak beli ke?ada market gua jual.hahaha!

    itu muka gua bila khusyuk.mau belajar buat camtu ka?

    ReplyDelete
  6. nanti blk kite buat laman pronografi..ehhh silap fotografi..hahahah

    ReplyDelete
  7. cadphobia:
    jenis nakal juga lu ni.hahaha!

    ReplyDelete
  8. wah! tengah kursus bole tulis blog lagi ya. notty nih notty :p
    whatever it is bagus tindakan kamu ber-kursus utk memantapkan ilmu, jarang orang kita bersikap begitu, ramainya nak ambil jln mudah goyang kaki saja :)

    ReplyDelete
  9. lynda:
    ah,miss lynda.long time no see.mana ada notty.tapi ada sikit kelapangan.i taip sikit.miss lynda tak ada kelapangan nak lawat i ke kat penang ni?hahaha!

    ReplyDelete