Tuesday, April 20, 2010

Tidur vs Sakit Perut

Mata gua dah kuyu kuyu sedap waktu menaip ni. Menguap usah kira, entah dah berapa puluh kali agaknya. Siap keluar air mata lagi tanda mengantuk. Semalam gua tak dapat nak tidur. Tidur gua tak sedap, sangat tak sedap. Selang sepuluh minit gua akan kembali terjaga. Bayangkan dari pukul 12 tengah malam gua cuba tidur, dan selang 10 minit pasti gua terjaga kembali. Entah berapa minit gua sudah rugikan dalam menghasilkan peniduran yang paling sedap di dunia. Tetapi, ini malam gua akan cuba pastikan dapat tidur yang sedap. Jadi, sebelum tidur gua nak ambil wudhuk dulu. Kalau nak buang angin sekalipun, gua akan tahan walaupun muka naik berurat urat menahan. Lepas tu gua baca ayat kursi dengan tajwid yang betul berserta selawat dan bismillah 21 kali. Moga moga gua akan dapat tidur yang sedap.

Tetapi mengapa waktu dah nak dapat feel mengantuk yang sedap, waktu ni jugalah rasa nak membuang air besar tu menaik? Memang tak boleh tengok gua senang langsung.

Aduh, aduh, aduh.

2 comments:

  1. hahaha.. memerut dl bro.. kalau x, tdo pun xlena..hahaha

    ReplyDelete
  2. prodigy:
    tidur gua tetap lena walaupun tidak memerut bro.hahaha!

    ReplyDelete