Saturday, March 27, 2010

Earth Hour - Jam Bumi

Mujur pengaruh kempen Earth Hour ni tak berapa kuat kena kepada gua. Sebabnya, gua bawa kereta tadi tak padam lampu kereta. Gila apa nak padam? Nak gua eksiden ke? Jangan jadi palat sangat semua nak kena padam lampu lak! Dah, dah, gua nak tidur dah ni! Baru boleh padam lampu!

3 comments:

  1. bandela:
    dah bangun dah ni.hahaha!

    ReplyDelete
  2. betul2.. gua pun, cuba bayangkan kalo gua padam lampu kat rumah.. abis semua sudut dinding gua langgar.. nanti, x pasal2 lebam sana sini.. lepas tu, org ingat gua kena dera plak nanti.. kan.. kan.. kan..

    ReplyDelete