Sunday, January 24, 2010

Batuk, Selesema, Gatal Tekak, M.U dan Rooney

Walaupun diserang selesema, batuk yang menyakitkan dada dan gatal tekak yang berpanjangan, gua dengan semangat waja tetap stay up untuk menonton perlawanan pasukan peberet gua yang menjadi kegemaran muda mudi masa kini iaitu, Manchester United. Bertemu dengan Hull City bukanlah suatu perkara yang menakutkan atau mengerikan. Rooney dengan rilek dan bersahaja mampu menjaringkan 4 gol secara bersendirian. Bukan tamak ok, tapi peluang ada di depan mata, gunakan saja sebaik mungkin.Tak payah ngada ngada nak jadi macam Arsenal, depan gol pun nak main pass pass lagi. Konon beautiful football la tu? Hak tuih! Ok lah, gua bukan boleh taip panjang panjang, hingus ni asyik nak meleleh saja. Ingat tak penat ke nak sedut balik?Argghh! Tensen betullah!

Walaupun kena ugut akan ditarik seluar, Rooney dengan tenang menjaringkan gol. Hmm, nak kena cari boot yang Rooney pakai tu.

Lu orang tengok tu, tengok tu. Nak rembat bola pun siap boleh main kembung kembung pipi lagi tu. Hallamak! Terbaik betullah!!!

Tiga gol dah waktu ni. Gua nak tidur pun senang hati. Henset gua tak ada lak berbunyi. Biasanya member yang menyokong kelab arak memabukkan tu akan menghantar mesej yang mengguris hati gua. Mungkin malam tadi kredit dia habis kot

Tak usah nak cakap apa lagi la. Sambil sambil nak tidur tu si Rooney ni boleh skor lagi. Hebat sangat dah dia ni.

2 comments:

  1. gua nak antar posting ni kat shebby singh sambil melobi lu utk jd comenntator

    ReplyDelete
  2. kimmy:
    ah,idea yang amat digalakkan sekali...hahaha!

    ReplyDelete