Tuesday, December 22, 2009

57

Tengah asyik mencarut carut kawan gua dalam Facebook, Irfan dompet Mont Blanc mesej gua dalam aplikasi chat Facebook.

"Wan, aku dengan Kak Wan tadi dah tolong isi borang carry foward cuti kau, Syuk dengan Yati untuk tahun ni ke tahun depan. Ko ada cuti 57 hari."

"Makasey bro!" Gua taip cergas.

Peh, 57 hari tu. Lama gila cuti gua dapat. Ah, gua dah jadi tak keruan. Taktau nak buat apa dengan cuti sebanyak tu. Nak masuk dalam cuti pencen tak boleh lagi. Gua ingat nak pergi Colombia la cari Shakira. Gua nak ajak dia join 'Sehati Berdansa 3'. Di samping dapat menari gelek Colombia, gua dengan Shakira boleh juga beramal. So Shakira, are you interested with me? Ow yeah!

I like 'Sehati Berdansa'. When I join it, please vote for me okie! Mmmuacks! Luv u all!

4 comments:

  1. xsangka gua, lu layan sehati berdansa.. gua ingat lu layan AF je..hahaha

    ReplyDelete
  2. erkkkk... kalo lu masuk sehati berdansa bro.. gua takut lu buat aksi2 lucah je kat atas pentas tu bro..

    ReplyDelete
  3. prodigy:
    esh,masuk sehati berdansa dengan shakira,siapa tak mau bro.hahaha!

    eina:
    lu ni main serkap jarang saja sama gua.gua ni jenis bermoral punya orang beb.jangan risau ok.

    ReplyDelete
  4. ye.. ye.. gua caye lu sangaaatttt bermoral.. hahaha...

    ReplyDelete