Tuesday, November 3, 2009

Roda Itu Bulat

"Kerajaan mengumumkan di dalam belanjawan 2010 bahawasanya ganjaran sebanyak RM500.00 akan diberikan kepada mereka yang berada pada gred 41 hingga 54. Semoga dengan pemberian ganjaran ini penjawat-penjawat kerajaan akan bekerja dengan penuh dedikasi dan bersemangat tinggi."
Sumber dari telinga gua yang dengar pembentangan Belanajawan 2010 tempoh hari.

Alhamdulillah. Lepas ni bolehlah gua tukar tayar kereta gua. Makin hari makin botak sisinya. Dah macam kepala Usain Bolt. Minum koka kola jap lah. Brrrrrrr... Irfan Dompet Mont Blanc kata tayar Dunlop bagus, gua nak kasi cubalah satu, tengok hasilnya nanti. Mana tau boleh lawan sama King Of Drift Sepang ke. Wow! Terbaik bro!

6 comments:

  1. apesal botak ang sisi je bro..makan dalam ke?

    ReplyDelete
  2. ad ke king drift sepang ek? x pnah pn wa dgr..king of drag ad la..kekehe

    ReplyDelete
  3. ada laaa...(aku pon buat2 sokong G)

    ReplyDelete
  4. prodigy:
    makan dalam tu kalau kena caci kaw2.gua punya makan luar la bro.kopak duit nak makan luar hari2.

    ali aman:
    err...ada kot,kat sebelah LCCT.(dem!gua lupa ada otak kereta kat sini.)

    kimmy:
    terima kasih kerana menyokong,tapi,ikhlas tak ni?

    ReplyDelete
  5. guna tayar mati jer bro...:D:D

    ReplyDelete
  6. itu dua2 makan, makan lain bro..hahaha..pandai lu putar alam ye..

    ReplyDelete