Thursday, November 5, 2009

Jiwa Kesejukkan

Dengan keadaan suhu penghawa dingin yang begitu rendah, seolah-olah berada di kutub utara, ia sedikit sebanyak mengucar-kacirkan cara gua bekerja. Tengoklah rupa gua disebabkan oleh keadaan bilik yang terlalu sejuk. Gua syak kontraktor bangunan ini menggunakan penghawa dingin untuk menyejukkan daging-daging lembu atau seladang. Sejuk tak ingat bro, sampai terjegil biji mata gua. Pada saat ini barulah gua sedar betapa pentingnya selimut pada kita semua manusia sejagat. Jadi dengan ini gua mengisytiharkan keadilan untuk selimut. Hidup selimut!!!

Gambar diambil menggunakan kamera laptop. Hancur tak ingat!!!

5 comments:

  1. haha..siot jer muka...ekeke...

    ReplyDelete
  2. lu nie kan bro.....time keje pon sempat lg lu shot erk...wakakakkaka...

    ReplyDelete
  3. astaga..besar jugak lubang hidung lu ye bro..hahaha

    ReplyDelete
  4. errrr.. comel gak kalo sekali sekala lu buat muka cani... :p

    ReplyDelete
  5. darxniq:
    ni bukan muka siot,ini muka gua.siot muka dia lain.hahaha!

    decade:
    tiap pekerjaan pasti ada masa terluang bro.jadi gua isikan masa tu dengan perkara berfaedah.hahaha!

    prodigy:
    badan lu pun dah besar gak bro.hahaha!

    eina:
    sekali sekala apanya,tiap masa tu weh gua comel.hahaha!

    ReplyDelete