Tuesday, August 4, 2009

Tan Hong Ming dan Gelak Tersembur



Disebabkan lakonan semula iklan ini yang dilakukan oleh gua, gua menerima habuan yang cukup sadis. Mulut Haji Rahim yang penuh dengan kuih karipap habis tersembur keluar dari mulutnya akibat gelakkan yang terlalu terbahak bahak melihat gua meniru semula gaya Tan Hong Ming. Gua juga dapati kuih kuih yang tersembur itu memasuki laju ke dalam mulut gua.

"Ptuih! Ptuih! Haji, masuk mulut saya haji." Dem betul.

Gua libas sedas tengkuk Haji Rahim sehingga dia tertunduk malu.

Ni salah iklan Tan Hong Ming la ni.

***

**

*

p/s: ayat serong menandakan gua menipu. Gila apa nak libas tengkok orang tua. Gua masih lagi pemuda yang berakhlak mulia beb.

7 comments:

  1. err.. asal lu x rakam aksi lu tiru gaya THM ni.. nak gak gua tgk muka inesen lu... btw.. dari gaya muka lu.. gua tau lu mmg x berani nye nak libas tengkok org... hahahah~~~

    ReplyDelete
  2. baik lu jangan libas tengkok haji rahim 2..gua dengar haji rahim 2 ada anak dara lawa..hahahaha

    ReplyDelete
  3. eina:
    lu nak gua libas tengkuk lu tak eina frog???

    ekhsan:
    woi2!memandai je lu nak wat citer pasal anak Haji Rahim ni.anak pompuan dia dah bencinta.

    ReplyDelete
  4. errr.. lu salah paham ni bro.. maksud gua.. lu mana berani nak libas tengkuk org yg lebih tua.. lu kan masih lagi pemuda yg berakhlak.. tu la maksud gua.. hehehe~~~

    ReplyDelete
  5. eina:
    mujur ada correction.kalau tak gua libas tengkuk lu tadi.gua dah training dah tadi.hahaha!

    ReplyDelete
  6. lorr..ni bkn lu time kecik2 dlu ke?

    ReplyDelete
  7. aliaman:
    weh2.gila apa gua kecik2 muka macam ni.gua kecik2 lagi muka dah macam korea la.hahaha!

    ReplyDelete