Thursday, July 23, 2009

Kenapa Kerengga Kat Pokok Tu Tak Kena Lak?!

Bengang betul gua. Kereta gua dah diwantedkan oleh pengarah sebab parking secara caca marba di kawasan padang. Macam haram punya perangai. Malu kereta gua beb, malu! Ini dah menconteng arang pada muka kereta gua. Esok gua nak bakar kereta pengarah gua. Dia telah mengguris enjin dan radiator kereta gua. Ingat kereta ni tak ada perasaan ke? Buat tindakan sesuka hati saja. Zalim betul.

"Sabar sayang. Demi lu, gua akan balas dendam!" Ucap gua sambil mengusap manja lampu kereta gua.

Kereta gua stim.

8 comments:

  1. errrkkk... sian kereta lu.. mana dia nak sorok muka dia.. lu la ni.. park ikut suka2.. hahah~~~

    errr... gua tertanya2 neh.. kereta lu stim..??? errrkk.. kereta lu tuh berjantina ape eh..?? ngeee.... :D

    ReplyDelete
  2. eina:
    dah gua tuan punya kereta,gua park la mana2 gua suka.lagipun gua ingat nak ajak dia main bola sekali.

    sama macam lelaki2 amerika,mereka selalu menganggap kereta mereka sama macam perempuan.jadi,gua pun sama la.

    perempuan pun stim gak apa!hahaha!

    ReplyDelete
  3. owh.. seb baik lu anggap kereta lu tu berjantina pompuan.. phew... gua ingat lu anggap cam laki ke.. mana la tau kan... ampunnnn... wakakaka~~~

    ReplyDelete
  4. ape kena keta ko? ko parking melintang depan keta pengarah ko ke?

    ReplyDelete
  5. ayat last yang xleh blah..lu bgtau kereta lu stim..hahahahahahaha....mmg ayat penutup yang cukup lawak bro..gua xhenti2 gelak da nie..

    ReplyDelete
  6. eina:
    heh,gua bukannya seorang homoseks...hahaha!

    jibam:
    gua parking kat padang di mana boleh mengakibatkan eksiden.padahal tidak.cuma dari padangan mata dia cuma.hampeh bukan?

    ekhsan:
    woh!woh!setan masuk mulut kang.

    ReplyDelete
  7. pergghh..
    kereta lu bergender wanita yea..
    gua pon nak usap-usap keta lu,blh?..
    he..

    ReplyDelete
  8. pelita:
    ah jangan.usap kereta lu sudah.tapi kereta lu tak boleh stim.kereta lu dah kering.hahaha!

    ReplyDelete