Monday, June 29, 2009

Badan Yang Solid Untuk Tatapan Si Gadis

"Cif, saya nak pinjam Cif punya buah."

"Hah?"

"Dadulah Cif, dadu."

"Lain kali cakap biar terrrang."

-Sebahagian dialog cerita Ali Baba Bujang Lapok-

Peh. Six pack tu perut Ibrahim Pendek. Layan juga tengok cerita Ali Baba Bujang Lapok petang petang berbahang macam ni ya.

Gua pun secara automatik terus buat sit up agar dapat memiliki perut six pack seperti Ibrahim Pendek. Gua yakin, kalau gua rajin berusaha, gua pasti dapat memiliki perut yang diidam idamkan. Barulah ramai gadis terpikat. 'Six pack - Lu tunggu!'

"Ingat senang ke nak dapat badan six pack?" - Ibrahim Pendek

5 comments:

  1. semoga lu berjaya bro... gua harap lu dpt apa yg lu idamkan... wahahah~~~

    ReplyDelete
  2. btl beb..badan dia ketul2..
    gua pun kagum..

    kalau badan gua mcm dia, xdela gua segan nak cuci simen depan sambil xpakai baju..ini tak, jalan setapak, lemak 1 badan bergegar..hahahaha

    ReplyDelete
  3. eina:
    insyaAllah.semoga doa lu dimakbulkan.

    ekhsan:
    baru gua tau lu kerja sebagai buruh kasar.hahaha!

    ReplyDelete
  4. cis..simen rumah gua la..buruh dirumah sendiri..hahahaha

    ReplyDelete
  5. ekhsan:
    ala,buruh kasar pun pekerjaan yang halal gak bro.hahaha!

    ReplyDelete