Saturday, June 13, 2009

Apa?Apa?Apa?Tiada Apa Apa.

Lu orang tak rasa macam gamp ke gua letak tajuk macam tu? Mesti ada sesetengah daripada lu orang akan cukup marah kalau gua letak tajuk macam tu. Mungkin mereka akan berkata, "Apalah, letak tajuk takde kaitan dengan cerita." Ataupun, "Sengalnya penulis blog. Karut!" Dan, kalau kasar sikit, "Bodoh!" Mudah saja.

Tapi gua kisah apa. Lu ingat gua kisah sangat ke dengan rungutan rungutan orang yang berfikiran sebegitu. Asalkan gua tidak mengamalkan rasuah, menjadi Ah Long, kronisme, kapitalisme, liberalisme, kemaksiatan, kahwin artis dan sebagainya yang boleh menjurus kepada fitnah.

Apa-apahal pun gua nak ucapkan tahniah kepada diri gua sempena ulangtahun gua yang pertama bergelar 'Cikgu', 'Encik' dan juga 'Cik'. Tahniah, tahniah, tahniah pada gua saja la ye.

"Mak Cik, goreng pisang dua ringgit ye." Lapar pula gua petang petang ni...

No comments:

Post a Comment