Friday, September 3, 2010

Wah, Bukan Main Lagi Sekarang!

Nampak gaya, king yang sorang ni dah makin eksekutif. Dah makin maju dalam kehidupan (selain perutnya). King ni memang gua tengok gaya dia seorang yang penuh keazaman dan iltizam. Nampak jenis macam boleh berjaya dalam karier yang mahu diceburinya. Tak kisah apa plihannya, gua tau dan yakin dia boleh. Cuma kalau dia nak jadi model tu, bukan tak boleh, tapi kasi ekjas dulu perut, macam beg pasir dah gua tengok. Sejak dah main dot com, dot com ni, hidup macam lebih berwawasan.

Tapi malang...

Setiap hari dok menagih cinta yang tak kesampaian.

Tu la king, lu punya malu tu tak bertempat sangat.

Bajet rare la buat perangai macam tu?!

Kehkehkeh...

5 comments:

  1. cilakak.. perenggan pertama kasi gua kembang semangkuk..
    dalam puji-pujian, ada jugak kutuk-kutukkan ye.. haha..

    ReplyDelete
  2. hahaha mula2 kasi lambung tinggi2... dah tu x yah sambut.. kasi hempas .. aduhhsss...

    ReplyDelete
  3. betul..betul..betul..(firestone jap)

    zasss.pegi rumah sebelah,jd firestone kt sana pulak.

    ReplyDelete
  4. king tu sapa...lu tak bagi salam pengenalan pun..ke ada cerita yg gua lost??

    ReplyDelete
  5. prodigy@king:
    saja nak bagi lu sedar diri.jangan termakan dek puji kelak merana sendiri.keh3...

    race:
    brader ni begitu rare sekali komen dalam blog gua.macam ada rasa nak terharu.leh3...

    kimmy:
    sejak habis berpantang ni,kemain lagi mengomen ye.keh3...

    linglung:
    ala,lu klik aje kat hyperlink tu,nanti lu tau la sapa king yang gua maksudkan tu.keh3...

    ReplyDelete