Thursday, September 9, 2010

Baru Sempat!

Baru hari ini la gua berkesempatan untuk menambah entri blog gua buat sekian kalinya. Penat juga mengemas rumah ni. Dulu masa dekat dekat nak raya baru gua sampai rumah. Tapi kali ini, gua sampai sedikit awal. Jadi adalah sedikit tugasan mengemas rumah yang diberi oleh emak gua. Selain mengemas, gua juga diberi misi untuk membeli 20 biji cili hidup, 5 bungkus tempe, cili api dua ringgit, daun kunyit lima helai, daun limau purut lima puluh sen, tauhu 5 biji dan sebotol thinner (abah gua yang minta ni, mak gua seingat gua tak pernah order barang barang hardware ni).

Jadi, dalam kesempatan yang ada ini, ingin gua memohon ampun dan maaf kepada semua para pembaca sama ada yang membaca secara terang terangan mahupun secara bersembunyi jika gua ada menulis apa apa yang mampu mengusik hati kecil lu orang yang membawa kepada kecik hati. Kadang kadang gua bukan sengaja, yela, bila dah dapat tempo yang sedap untuk menulis, gua ketepikan sedikit perasaan orang. Kehkehkeh. Tapi berbatas jugalah, tak adalah sampai membawa ke tahap hendak membunuh.

Huish. Mak gua panggil lagi lak. Entah apa misi kali ini yang dia nak beri. Oklah, sebelum gua blah, gua nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Dan Batin. Dan kepada King, beragak sikit makan lemang dan ketupat tu, ingat ingat berat badan dan perut lu tu. Tak guna kalau letak gambar yang dah photoshop perut tu dalam pesbuk. Kehkehkeh!

No comments:

Post a Comment