Wednesday, February 17, 2010

Injured Itu Sama Dengan Cedera

Akibat semangat ingin bermain yang terlalu tinggi dan terlalu bersungguh, lutut gua menerima habuan ikhlas daripada sahabat gua. Kini, daripada menjadi penyerang ternama di kota Manjung, gua boleh diibaratkan seperti tukang sapu sampah di tepi jalan dan hanya dihina dan dipandang sepi oleh orang ramai. Gua sudah tak boleh berlari selincah dulu. Gua nak lompat macam belalang pun tak boleh dah. Baru sekarang gua sedar macam mana deritanya belalang yang pernah gua cabut kaki belakangnya sewaktu gua kecil dulu. Kejam!

Mungkin gua akan berehat sebulan daripada arena bola sepak... Nantikan kemunculan semula gua dalam sukan kegemaran gua ini. Bro! Minyak Gamat Haji Selamat lu letak mana ha? Nak urut ni!

Ada menggelupur macam ni jugalah gua masa kena tackle tadi.

No comments:

Post a Comment