Wednesday, December 30, 2009

Candid Photo Contest

Satu percubaan berani mati daripada gua untuk menyertai pertandingan ini. Terima kasih kepada brader Alan yakni sifu gua dalam bidang fotografi kerana telah menghebohkan hal sebegini rupa. Dah lama gua tak join apa apa pertandingan ini. Last pertandingan gua pernah join ialah pertandingan bowling kampung peringkat Family Day Keluarga Haji Abdullah tahun 2005 dulu. Itu pun gua kalah dan terpaksa menelan kepahitannya. Jadi, pada kali ini gua mempertaruhkan gambar di bawah ini. Di harap ada tuah dan jebat bersama gambar ini. Ayoh mencoba!!!

5 comments:

  1. gua tak tau la gua sempat join ke tak..
    tapi gua nak try jugak...

    ReplyDelete
  2. prodigy:
    kasi try saja bro. musti sempat la. lu amik gambar sendiri tak pandang kamera pastu lu hantar pun tarak apa bro.

    ReplyDelete
  3. lawar la bro gambo yg lu pertaruhkan...lu bet ape? :P

    ReplyDelete
  4. tomrawk:
    gua bet...gua bet...err...cait, haram tu main bet2 ni brader...astaga!

    ReplyDelete
  5. bet tarak..batman ada!haha!kalah pasti menang bonusss!

    ReplyDelete