Wednesday, July 29, 2009

Selamat Pengantin Baru!

"Hello! Selamat pengantin baru weh. Apalah, kahwin tak ajak," suara gadis sunti keluar dari celah celah lubang henpon gua.

"Hah? Kahwin? Kalau awak sudi, saya ok je jadi pengantin awak." Heh. Gua balas kasi betul betul menikam jantung.

"Ooppss. Sori. Salah nombor." Toot. Toot. Toot.

Tu la, siapa suruh kol orang malam malam buta, kan dah salah nombor. Gua fikir gadis sunti je, kalau jantan tadi, memang gua dah keluarkan formasi caci-maki-hina-keji dah tadi. Terganggu mimpi gua mandi dengan Jessica Alba. Mandi dengan Jessica Alba tu beb, sah sah berahi.

notakakidahbolehposting: Broadband gua dah ok. Ahakz. (Stail gelak paling jahanam nih!)

8 comments:

  1. chaittt... mimpi basah dgn jessica alba tuh.. x do mimpi lain ko..??? hahaha~~~

    ReplyDelete
  2. hahahaha..kalau lu memang da kawen n call tu memang untuk lu, sure lu tetap marah jugak..malam pengantin baru tu beb..hahaha

    ReplyDelete
  3. cam harem!! hahahaha! bile lu nak tamatkan zaman keterunaan lu cekgu.

    ReplyDelete
  4. eina:
    err...boleh mimpi lain ke beb?

    ekhsan:
    kalau gua dah kahwin dan sedang melayari malam pertama,gua off henpon beb...hahaha!

    ejoy:
    cerita gua apa guna,lu tu lagi season dari gua bila nak berbini?hahaha!

    ReplyDelete
  5. hahah...siot jerk cekgu nih..dan2 jasica alba..
    angelina joley xnk ker bro??
    wakakak...

    ReplyDelete
  6. mandi dengan jessica alba?ooo..lu ke watak mamat org asli kt sarawak tu?

    ReplyDelete
  7. anonymous:
    tak mahu gua.tak terlarat layan nafsu bibir dia nanti,hahaha!

    kimmy:
    ni orang asli mana lak ni?lu jangan kacau mimpi gua la.tak support langsung.hahaha!

    ReplyDelete
  8. bibir tebal best per bro...

    ReplyDelete